avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl
Temperatura:-2.0

najpiękniejszy dzień stycznia :)

Niedziela, 30 stycznia 2011 · dodano: 30.01.2011 | Komentarze 6

Nooo! gdyby wszystkie dni zimy były takie jak dzisiaj no to ja proszę bardzo! może sobie być aż do wiosny :)
Po wczorajszej rozgrzewce byliśmy zdecydowanie bardziej zmotywowani do dalszego wypadu. Oczywiście były pewne opory w zespole szczególnie, gdy autorytarnie zadecydowałam o zmianie wysokości nmp w miejscowości Rangury. Cóż, spojrzenie musiało zdecydowanie powędrować w górę by mózg określił poziom wysiłku ;)) Okazał się być znaczny!
Opór był również podyktowany niepewnością co do podłoża, z DK 504 o przyjaźnie czarnej barwie wjechaliśmy w białe leśne ostępy. Na dodatek o zdecydowanie wznoszącym się charakterze. Nie powiem, żebym nie miała chwili zawahania, ale... jest ryzyko jest zabawa XD
Nie pomyliłam się! Było PIĘKNIE. Słońce, błękitne niebo, ubity śnieg lekko
przyprószony w nocy, zero wiatru w lesie, temperatura na delikatnym minusie. Ideał. Do tego stopnia, że po wyjechaniu z jednego leśnego ostępu wjechaliśmy w następny :) Po drodze mijając głównie spacerowiczów, saneczkarzy i narciarzy biegowych. Rower dziś to na prawdę był dobry pomysł.
Trasa od Rangór biegła do Próchnika, krótko po asfalcie i znowu lasem do Jagodnika, a stamtąd już do domu znowu asfaltem.

moja "kultowa torebka" zawierała termos ze wzmacnianą herbatką. Oczywiście malinkami;)
"okulbaczony Zethos":) © Gypsy

dzisiejszy dzień był absolutnie doskonały :) nie omieszkałam okazywać tego na każdym kroku.
radość z okoliczności bez względu na trudności :) © Gypsy

drogi były białe, ale przyczepne - ilość powitań z matką ziemią 3 na zespół:)
Zetos na leśnych ostępach © Gypsy

Walory edukacyjne wyjazdu - dwukrotnie rozbierana wieża kościoła, obecny wygląd ma od 1905 roku.
wieża kościoła w Próchniku © Gypsy

Zabytkowy kościół gotycki z około 1360 roku. Niestety zamknięty.
kościół św Antoniego w Próchniku © Gypsy

Piękne drzewo w pięknym lesie na Wysoczyźnie Elbląskej. (często dziś używam słowa "pięknie" :))
buk na Wysoczyźnie Elbląskiej © Gypsy

woda nie daje się zimie :)
strumyk płynie wartko :) © Gypsy

moja pierwsza wklejka trasy, trochę nieudolna, ale jest :)

Styczeń dobiega końca. To dobrze.
Kategoria wycieczkowo

i zawsze takie będzie.
Śliczne zdjęcia:) Pozdrowionka.
gypsy
| 18:02 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Kajman: Radość była czysto dziecięca - dawno nie czułam takiej beztroski jak na zjazdach tej trasy :) To taki moment kiedy entuzjastyczne okrzyki same wydobywają się z gardła gypsy;)

kkkrajek18: XD czasami zdjęcia się udają ;0) Dzięki!

Marecky: potęga świątyń, szczególnie katolickich, jest niezmierzona - nie licz, że kiedykolwiek poznasz ją do końca ;)

Darecki: To już druga nagroda na BS ;) pierwszą był uścisk dłoni prezesa za odgadnięcie miejsca na zdjęciu Mareckiego. Każda podbudowuje moje morale :)
Darecki
| 20:31 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Za najpiękniejszy dzień stycznia obywatelka Gypsy otrzymuje nagrodę od ESR :-)
MARECKY
| 17:15 wtorek, 1 lutego 2011 | linkuj Kościół w Próchniku myślałem, że mam dokładnie obejrzany, ale to ujęcie wieży jest imponujące i zupełnie mi nieznane.
Pozdrower.
kkkrajek18-remov
| 18:51 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Zdjęcie nr 4 jest fantastico :D
Symetria piękna :)
Kajman
| 18:49 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Widać radość, nie tylko na zdjęciach:)
Fakt, piękny mieliśmy dzisiaj dzionek:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie