avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl

miejskie klimaty

Sobota, 22 stycznia 2011 · dodano: 22.01.2011 | Komentarze 2

moje subiektywne "ja" mówi: "znowu pada śnieg", moje obiektywne "ja" mówi:"mamy styczeń więc o co tyle hałasu..."
zanim nas znowu zasypie postanowiłam na przekór zdegustowanym spojrzeniom przechodniów sprawunki na mieście załatwić przy pomocy jednośladu.
przy okazji zakupu pigułek antyrobalowych dla zwierzęcia domowego, usłyszałam opowieść pana weterynarza o niebezpiecznych rowerzystach przewracających na śliskich chodnikach pieszych(doświadczył tego osobiście).
nie rozumie gdzie tak na prawdę jest problem...

krajobrazy rzeki Elbląg © Gypsy

a tak nam rośnie starówka :)
nowe stare miasto w Elblągu © Gypsy

w następnych dniach, w związku ze zmianą przyczepności podłoża, potrzebna będzie zmiana pojazdu...:(