avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl

jazda miejska

Wtorek, 27 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 3

Spontanicznie, bez planu. Po uzupełnieniu ilości powietrza w oponach zauważyłam,że Mysty jakaś taka "niewybiegana";), a że mam miękkie serce no to sru i na mały spacerek:)
Najpierw napatoczyło mi się na oczy miejsce często odwiedzane przez Dareckiego i postanowiłam uwiecznić postępy w obdarowywaniu nowym życiem Villi Borgstede. Przetrwała II wojnę, PRL, a teraz przechodzi "face lifting" by cieszyć oczy w miłym zakątku jakim, mam nadzieję, stanie się nabrzeże rzeki Elbląg
czerwony budynek reaktywacja © Gypsy

krótki rzut oka na druga stronę rzeki Elbląg
miłe miejsce do zdjęcia :) © Gypsy

w parku o wdzięcznej nazwie Dolinka zieleń panoszy się coraz odważniej :)
park dolinka © Gypsy

wodospad daje w tym miejscu bardzo przyjemny zapach "rześkiego poranka"
wodospad © Gypsy

w drodze powrotnej postanowiłam, prawie z narażeniem życia bo zatrzymując się na wiadukcie Unii Europejskiej, na którym nie ma ścieżki rowerowej, uwiecznić wpłynięcie do portu Elbląg, po raz pierwszy w tym roku, statku, który zawitał do nas z Antwerpii. Ma ponoć kursować regularnie, o ile Rosjanie nie zmienią zdania co do Cieśniny Pilawskiej ;) Z ciekawostek - zanurzenie statku przy wpłynięciu to 2,15 (całkowite 2,70), długość prawie 45 metrów, szerokość 7,5.
Port... © Gypsy

Było miło tylko czemu ciągle jest tak zimno :(