avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl

uzupełnienie

Niedziela, 11 kwietnia 2010 · dodano: 14.04.2010 | Komentarze 3

po pierwsze: Smoleńsk.
po drugie: media.
po trzecie: diabelskie koło socjotechniczne dopiero się rozkręca. niestety.
to co się działo przez ostatnie dni sparaliżowało moją możliwość wpisywania czegokolwiek na blogu - to moje krótkie usprawiedliwienie.
pokrótce: urzędnicy państwowi sami siebie nazywają elitą narodu... dziennikarze nie oponują a wręcz przeciwnie... kołtuństwo pełną gębą...oby lud tego nie kupił...
koniec polityki.

wycieczka niedzielna stała pod dużym znakiem zapytania, a przynajmniej miała być jedynie krótką przejażdżką ze względu na mało sprzyjające samopoczucie fizyczne. Ale jak to zwykle bywa, po pierwszych kilometrach jazdy rowerowej głupio było tak po prostu wracać więc jechaliśmy dalej okrążając Elbląg od strony południowej aż do miejscowości Czechowo gdzie kocie łby i brak mapy skutecznie nakazały zawracanie.