avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl

jazda miejska

Piątek, 12 marca 2010 · dodano: 12.03.2010 | Komentarze 4

Wszędzie pada...u mnie też chociaż łudziłam się,że nas oszczędzi bo przez cały dzień pogoda trzymała fason mimo wszystko. Ale właśnie przed chwilą za oknem zobaczyłam białą zasłonę. Niż znad Finlandii i Rosji odpowiada za nasze niskie samopoczucie:( Eh... Kupiliśmy smar finish line coby Kellysy odzyskały blask łańcucha po pewnej przypadkowej jeździe w styczniu. Swoją drogą ciekawa jestem jak często smarujecie swoje łańcuchy?

W kultowym elbląskim serwisie rowerowym mielismy z moim Henry'm przyjemność spotkania na żywo Dareckiego,znanego dotąd tylko wirtualnie:) Pozdrawiamy!
Real i wirtual to światy, które czasem bardzo niespodziewanie zaczynają się przeplatać;)

jak zobaczyłam to "zjawisko" w parku pomyślałam, że zsiniało ze złości na tak długą zimę;)
niezapominajka forgrt.me.not © Gypsy

na koniec kilka miłych dźwięków :)
Kategoria po ulicach

Darecki
| 20:26 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj Gypsy naprawdę wielka szkoda, że byłem zajęty wymianą klocków w moim złomie.
Nie miałem z sobą też fotocykacza i wyszło tak jak wyszło.
Spotkamy się pewnie jeszcze nie raz :-)

Pozdrawiam
Kajman
| 00:11 sobota, 13 marca 2010 | linkuj W zimie myję i smaruję po każdym wyjeździe.
Spotkania tylko pozazdrościć:)
MARECKY
| 21:01 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Jakbyście dłużej pobyli w tym kultowym miejscu, to poznalibyście też drugiego wirtualnego na razie znajomego :-).
Łańcuch smaruję w zależności od potrzeb, tj. średnio 1x w tygodniu, ale zdarzało się też, że codziennie :-).
Załącznik muzyczny I klasa.
Pozdrower.
kundello21
| 19:26 piątek, 12 marca 2010 | linkuj Głownie po to jest BS by sie spotykać później w realu:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ygryz