avatar Ten blog rowerowy prowadzi gypsy z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 1608.15 kilometrów w tym 142.80 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.72 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gypsy.bikestats.pl

po Żuławach

Niedziela, 21 lutego 2010 · dodano: 21.02.2010 | Komentarze 4

Dzień zaczął się pięknie spaniem do 9.;))
Słońce uparło się świecić mimo wszystko więc postanowienie wyjazdu nabrało mocy sprawczej. Przy tych warunkach nie wszędzie jeszcze da się pojeździć więc trzeba sprawdzać co nowego na znanych, okolicznych trasach. Swoją drogą zawsze zastanawiam się czy jazda nawierzchnią asfaltową po zimie to jeszcze droga czy już teren? :)
Postanowiliśmy dziś sprawdzić czy zabytkowy cmentarz mennonicki w Wikrowie ma się dobrze, a droga do Jegłownika ma nadal "przełomy" i "wyłomy", zgodnie z terminologią drogowców. (ma i to potężne:( )
Grandfather dojechał na cmentarz ;) © Gypsy

cmentarz mennonicki na Żuławach © Gypsy

nagrobki Mennonitów © Gypsy

przykład drewnianej zabudowy żuławskiej w wolnej interpretacji mieszkańców :)

chata za wsią © Gypsy

jako, że to niedziela odwiedziliśmy kościół (powstał na ruinach protestanckiego..)

kościół w Jegłowniku © Gypsy

kiedy postanowiliśmy wrócić słońce znikło za chmurami :(

i to by było na tyle... © Gypsy
Kategoria wycieczkowo

gypsy
| 23:07 środa, 24 lutego 2010 | linkuj niradhara:
dzięki za zainteresowanie:) Twój blog cały czas mnie inspiruje!
Fajnie jest siedząc przed komputerem być w wielu ciekawych miejscach naraz i planować, gdzie jeszcze można albo trzeba pojechać. Góry są wyzwaniem... ale pewnie jeszcze nie w tym roku - ćwiczę formę:)

alistar:
staram się jak mogę;) a co do wyłomów - otwieram lodówkę a tam... WYŁOMY ;))
pozdrawiam!
alistar
| 21:33 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Fajne zdjęcia :)
"Przełomy" i "wyłomy" są męczące, zwłaszcza, że mam wrażenie, nigdy ich tyle nie było ;)
niradhara
| 21:22 środa, 24 lutego 2010 | linkuj Twoje fotki zachęciły mnie do pogrzebania w necie i dowiedzenia się czegoś o mennonitach. Dziękuję i pozdrawiam :)
MARECKY
| 21:36 niedziela, 21 lutego 2010 | linkuj Tak-słoneczko pięknie świeciło, ale potem się przykryło :-).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycse